Alcatel  ·  Apple  ·  Asus  ·  BlackBerry  ·  CAT  ·  Coolpad  ·  Honor  ·  HTC  ·  Huawei  ·  Lenovo/Motorola  ·  LG  ·  Meizu  ·  MyPhone  ·  Nokia/Microsoft  ·  Samsung  ·  Sony  ·  Xiaomi  ·  Iné značky
Fony.sk
ikona

Bezplatná výmena rozbitého displeja Huawei P30 a P30 Pro: na registráciu máte len 10 dní

· · Diskusia
Výrobca k novým top modelom ponúka zaujímavý benefit. Vďaka prémiovému servisu sa nebudete musieť obávať prasknutého skla. Škoda, že len krátky čas.

Majitelia nedávno uvedených noviniek radu P30 majú nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu v prípade akéhokoľvek poškodenia. No len počas prvých troch mesiacov od zaregistrovania produktu cez aplikáciu HiCare.

Po splnení podmienok registrácie a aktivácie si do reklamačného protokolu nechajte napísať, že si uplatňujete Premium Servis.

Registráciu musíte stihnúť do 15. apríla 2019, inak vám nárok na Prémiový servis nevznikne. Čo, samozrejme, môže pripadať budúcim vlastníkom, ktorí plánuju kúpu niektorého modelu po uvedenom dátume, ako neférový krok.

Huawei P30

Nezabudnite si odložiť doklad o nákupe telefónu, bez neho nebude bezplatný servis realizovaný.

Ako si aktuvujete Prémiový servis?
- otvorte aplikáciu HiCare vo vašom smartfóne
- nájdite registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia
- záruka začne platiť do siedmich dní od úspešnej registrácie, o čom budete informovaní priamo v aplikácii HiCare

Zoznam ôsmich servisných miest, kde si môžete Premiový servis uplatniť, nájdete na webe
consumer.huawei.com/sk/support/service-center. Jedno je v Košiciach, jedno v Nitre a šesť v Bratislave.

Prvý kontakt s Huawei P30 Pro:

Ponuka platí pre všetky pamäťové verzie P30 a P30 Pro. Kompletné podmienky nájdete na webe consumer.huawei.com/sk. Pokiaľ nad niektorou z nich ešte len uvažujete, na webe si už môžete prečítať našu recenziu Huawei P30 Pro - päťnásobné priblíženie a solídna výdrž. Podrobnosti o hardvérovej výbave menšieho Huawei P30 nájdete v základnom infe.

Aj minuloročné top modely radu P20 dostali Prémiový servis, no majitelia zariadení sa nemuseli trápiť s doručením poškodeného telefónu do servisu. Z pohodlia domova si cez službu Vyzdvihneme & opravíme & vrátime mohli telefonicky objednať kuriéra. Ten zariadenie vyzdvihol a po oprave doviezol naspäť. Navyše registrácia nebola vlani časovo obmedzená. Tento rok je čas len do 15. apríla.

Prvý kontakt s Huawei P30

Zákazníci konkurenčného Samsungu majú po kúpe prémiových modelov radu Galaxy S a Galaxy Note možnosť využívať službu Moje Galaxy, ktorá zahŕňa vyzdvihnutie reklamovaného zariadenia u zákazníka aj infolinku, na ktorej sa môžu poradiť s vyškoleným agentom. Pred rokom Samsung rozšíril službu Moje Galaxy aj o zapožičanie telefónu počas nezáručnej opravy.

Majitelia modelov Galaxy S7 a S7 edge mali kedysi možnosť získať ročné bezplatné poistenie, ktoré sa vzťahovalo aj na mechanické poškodenia, napríklad pri prasknutí displeja. Spoluúčasť bola vo výške 39 eur. Aktuálne Samsung podobnú možnosť poistenia už neponúka.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia
0 príspevkov
Na pridanie príspevku musíte byť prihlásený.
Chceš nám odkázať niečo dôležité?
Najnovšie príspevky k článkom
 
Copyright ©2019 - Fony.sk - webmaster - Valid XHTML 1.0 Transitional - Valid CSS - Atom - RSS - ISSN 1336-7188