Honor, dcérska značka Huawei, sa stáva z roka na rok populárnejšou. Zákazníci oceňujú kvalitne spracované konštrukcie, použitie moderných prvkov a najmä výborný pomer cena / výkon.
Krok Huaweiu spred takmer štyroch rokov vytvoriť značku zameranú na mladých zákazníkov sa ukázal ako správny. Potvrdzujú to aj predaje aktuálnej vlajkovej lode Honor 10. Na trh bol uvedený v apríli tohto roka a jeho globálne dodávky presiahli číslo 3 milióny kusov. Výborné predaje pomohli v prvej polovici tohto roka k 150 % medziročnému nárastu tržieb mimo domácu Čínu.
Honor 10 sa naozaj vydaril. Jeho kompletnú recenziu nájdete aj na našom webe. Na prvý pohľad zaujme elegantným dizajnom so sklenenou zadnou stenou s pôsobivými farebnými efektmi pri dopade svetla. Prednú stranu vypĺňa 5,84-palcový Full HD+ displej s pomerom strán 19:9.
Videorecenzia
Výrobca sa pri duálnom fotoaparáte, ktorý tvorí 16 Mpix farebný a 24 Mpix monochromatický snímač, chváli podporou umelej inteligencie (AI). Výslednú kvalitu snímok a videí si môžete pozrieť v našom článku Takto fotí Honor 10, nájdete tam aj krátky komentár kolegu Richarda.
Za prvé tri mesiace tohto roka predal Honor 18,07 miliónov kusov smartfónov. V nasledujúcich piatich rokoch chce patriť medzi najlepšie značky mobilných telefónov na svete a plánuje pokračovať v globálnej expanzii.
Zdroj: hihonor.com
Diskusia k článku:
Karol 18.07.2018 - 01:33
Čo sa treba čudovať! Výborný telefón za výbornú cenu