Honoru 10 sa globálne predalo viac než tri milióny

Čínsky výrobca sa pochválil výbornými dodávkami tohtoročného top modelu. Celosvetové predaje dosiahli číslo tri milióny kusov.

Honor, dcérska značka Huawei, sa stáva z roka na rok populárnejšou. Zákazníci oceňujú kvalitne spracované konštrukcie, použitie moderných prvkov a najmä výborný pomer cena / výkon.

Krok Huaweiu spred takmer štyroch rokov vytvoriť značku zameranú na mladých zákazníkov sa ukázal ako správny. Potvrdzujú to aj predaje aktuálnej vlajkovej lode Honor 10. Na trh bol uvedený v apríli tohto roka a jeho globálne dodávky presiahli číslo 3 milióny kusov. Výborné predaje pomohli v prvej polovici tohto roka k 150 % medziročnému nárastu tržieb mimo domácu Čínu.

Honor 10 sa naozaj vydaril. Jeho kompletnú recenziu nájdete aj na našom webe. Na prvý pohľad zaujme elegantným dizajnom so sklenenou zadnou stenou s pôsobivými farebnými efektmi pri dopade svetla. Prednú stranu vypĺňa 5,84-palcový Full HD+ displej s pomerom strán 19:9.

Videorecenzia

Výrobca sa pri duálnom fotoaparáte, ktorý tvorí 16 Mpix farebný a 24 Mpix monochromatický snímač, chváli podporou umelej inteligencie (AI). Výslednú kvalitu snímok a videí si môžete pozrieť v našom článku Takto fotí Honor 10, nájdete tam aj krátky komentár kolegu Richarda.

Za prvé tri mesiace tohto roka predal Honor 18,07 miliónov kusov smartfónov. V nasledujúcich piatich rokoch chce patriť medzi najlepšie značky mobilných telefónov na svete a plánuje pokračovať v globálnej expanzii.

Zdroj: hihonor.com

Diskusia k článku:

Karol 18.07.2018 - 01:33

Čo sa treba čudovať! Výborný telefón za výbornú cenu

Celá diskusia 1 príspevok