Samsung uľahčuje nezáručné opravy prémiových smartfónov

Pokiaľ si rozbijete displej, alebo inak poškodíte niektorý z top modelov radu Galaxy S a Note, nemusíte chodiť do servisu. Aj keď ide o nezáručnú opravu, cez infolinku si dohodnete vyzdvihnutie telefónu, zapožičanie náhradného modelu a vrátenie opraveného zariadenia.

Vlajkové lode Samsungu majú u výrobcu špeciálne postavenie a jeho majiteľom poskytuje nadštandardný servis a službu Moje Galaxy.

Používatelia majú k dispozícii bezplatnú infolinku na čísle 0800 665377, kde im operátori poskytnú všetky potrebné informácie týkajúce sa ich zariadení. Pracovník im pomôže s nastavením telefónu alebo reklamáciou. Infolinka je k dispozícii od pondelka do soboty v čase od 8.00 do 20.00 hodiny a v nedeľu od 8.00 do 18.00.

V prípade reklamácie nemusíte nikam chodiť, servisný pracovník si príde po telefón na dohodnutú adresu, zapožičia náhradný telefón a po oprave smartfón opäť osobne odovzdá späť. Táto služba bola doteraz možná len v prípade záručných opráv, teda servisných úkonov, na ktoré sa vzťahovala záruka.

Najnovšie nie je potrebné ani v prípade mimozáručných opráv (napr. mechanické poškodenie typu rozbitý displej) telefónov Galaxy S7, S7+, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovať do servisu. Stačí si cez infolinku dohodnúť vyzdvihnutie telefónu na vami určenom mieste, kľudne aj v práci či na chate.

Keďže ide o nezáručný, teda platený servis, podmienky sú upravené. Za náhradný telefón sa zaručíte čiastkou podľa typu telefónu od 330 do 550 eur, ktorá bude do doby vrátenia zablokovaná na vašej platobnej karte.

Po ukončení opravy vás bude dispečer infolinky Moje Galaxy kontaktovať a dohodne sa s vami na odovzdaní opraveného a vyzdvihnutí zapožičaného prístroja. Cena tohto prémiového servisu je v prípade mimozáručných opráv 16 eur. Ušetrí vám však čas a peniaze za cestu do autorizovaného servisu. Ak nebudete u mimozáručnej opravy súhlasiť po zaslaní cenovej kalkulácie a k oprave nedôjde, zaplatíte navyše 7,50 eur za urobenú inšpekciu – teda diagnostiku a zistenie poruchy. V prípade záručných opráv tak naďalej platí, že je táto služba zdarma.

Podrobnejšie informácie o službe nájdete na webovej stránke www.samsung.com/sk/mojegalaxy a v aplikácii Samsung Members, ktorá je vopred nainštalovaná v mobilnom zariadení.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

shaggy 09.05.2018 - 18:11

Nikde na ten stranke nevidim spominat S7. Takze ako? "...zaregistrujte svoju požiadavku na servis Galaxy S9 | S9+, S8 | S8+ alebo Galaxy Note8." Nema niekto prehlad o cenach takehoto servisu? Na S7 by sa mi zisla vymena bateria, neznackovy servis pyta od 55 eur. Ak by znackovy servis nebol uplne mimo a zarucil IP tak by som to dal robit radsej im.

shaggy10.05.2018 - 09:22 Trvalý odkaz

Tak si odpoviem sam: ano, robia aj S7 a vymena baterie stoji cca 58 eur, vodeodolnost ostava zachovana a najlepsie je "objednat sa" a potom to trva cca 1 hodinu.

Lenka Ivančíková10.05.2018 - 10:43 Trvalý odkaz

vdaka za info, dobra sprava pre majitelov S7. :)

ML10.05.2018 - 11:41 Trvalý odkaz

A co tablety ? Galaxy Tab Sx ?

shaggy11.05.2018 - 12:07 Trvalý odkaz

Staci im napisat na email, dopytoval som len S7...

Celá diskusia 5 príspevkov