Zákaznícka linka O2 bude od 8. marca 2018 dostupná počas pracovných dní a v sobotu v čase od 6:00 do 22:00 hodiny.
Aj mimo týchto hodín môžete zákaznícku linku využiť a obslúžiť sa pomocou automatizovaného hlasového menu alebo cez samoobslužnú zónu aplikácie Moje O2. Tam získate aj informácie o spotrebe alebo faktúrach.
V prípade technického problému, krádeže či straty telefónu alebo potreby vydania bezpečnostného kódu alebo PUK kódu, budete mať nonstop k dispozícii na linke aj asistenta.
Hovor na linku 949 je po prepojení na asistenta jednorazovo spoplatnený sumou 0,13 €. Pokiaľ voláte z roamingu z O2 čísla, máte hovor bezplatný. Biznis linka 940 je bezplatná a dostupná každý pracovný deň od 8:00 do 20:00.
Pozn. redakcie: Zákaznícka linka Telekomu 0800 123 456 je bezplatne dostupná v pracovné dni od 8:00 do 21:00. Easy linka 12350 je samoobslužná a funguje nonstop. Za hovor na linku 905 od Orangeu neplatíte nič, až po prepojení na operátora vám bude hovor účtovaný sumou 0,05 € za každú minútu hovoru. Linka je dostupná od 06:00 do 22:00 počas pracovných dní.
Zákazníci 4ky po zavolaní na číslo infolinky 950 zaplatia 0,04 € za minútu. Linka je dostupná každý deň od 8:00 do 21:00. Každý operátor má na svojom webe k dispozícii aj online chat, na ktorom získajú zákazníci rovnaké informácie ako na telefonickej linke.
Diskusia k článku:
Brano 08.03.2018 - 19:31
z clanku som sa nedozvedel ake boli casy pred tym. Zrazu len zmena, znizujuci sa pocet volani na infolinku, ale pozitivna ci negativna? To clanok nehovori
Lenka Ivančíková08.03.2018 - 21:24 Trvalý odkaz
predtym bola infolinka nonstop.
Brano08.03.2018 - 21:35 Trvalý odkaz
dakujem :)