Zákaznícka linka O2 mení otváracie hodiny

Dôvodom zmeny je stále sa znižujúci počet volaní na infolinku. Veľká väčšina požiadaviek zákazníkov prichádza najmä cez pracovné dni cez deň. V naliehavých prípadoch sa zákazník dokáže spojiť s operátorom kedykoľvek.

Zákaznícka linka O2 bude od 8. marca 2018 dostupná počas pracovných dní a v sobotu v čase od 6:00 do 22:00 hodiny.

Aj mimo týchto hodín môžete zákaznícku linku využiť a obslúžiť sa pomocou automatizovaného hlasového menu alebo cez samoobslužnú zónu aplikácie Moje O2. Tam získate aj informácie o spotrebe alebo faktúrach.

V prípade technického problému, krádeže či straty telefónu alebo potreby vydania bezpečnostného kódu alebo PUK kódu, budete mať nonstop k dispozícii na linke aj asistenta.

Hovor na linku 949 je po prepojení na asistenta jednorazovo spoplatnený sumou 0,13 €. Pokiaľ voláte z roamingu z O2 čísla, máte hovor bezplatný. Biznis linka 940 je bezplatná a dostupná každý pracovný deň od 8:00 do 20:00.

Pozn. redakcie: Zákaznícka linka Telekomu 0800 123 456 je bezplatne dostupná v pracovné dni od 8:00 do 21:00. Easy linka 12350 je samoobslužná a funguje nonstop. Za hovor na linku 905 od Orangeu neplatíte nič, až po prepojení na operátora vám bude hovor účtovaný sumou 0,05 € za každú minútu hovoru. Linka je dostupná od 06:00 do 22:00 počas pracovných dní.

Zákazníci 4ky po zavolaní na číslo infolinky 950 zaplatia 0,04 € za minútu. Linka je dostupná každý deň od 8:00 do 21:00. Každý operátor má na svojom webe k dispozícii aj online chat, na ktorom získajú zákazníci rovnaké informácie ako na telefonickej linke.

Diskusia k článku:

Brano 08.03.2018 - 19:31

z clanku som sa nedozvedel ake boli casy pred tym. Zrazu len zmena, znizujuci sa pocet volani na infolinku, ale pozitivna ci negativna? To clanok nehovori

Lenka Ivančíková08.03.2018 - 21:24 Trvalý odkaz

predtym bola infolinka nonstop.

Celá diskusia 3 príspevky