Samsung Live Assistant: online služba pre rad Galaxy S8 a QLED TV

Majitelia prémiových zariadení Samsungu môžu využívať novú interaktívnu službu. Z pohodlia svojho domova môžu riešiť s osobným asistentom pomocou videochatu rôzne problémy pri nastavení a funkčnosti zariadení. (doplnené)

Samsung spustil prémiovú službu Live Assistant, ktorá spája online prostredie a osobný prístup. v rámci netradičného interaktívneho videorozhovoru si môžete nechať poradiť s nastavením a inštaláciou zariadenia, s výberom albo nákupom vhodného značkového príslušenstva alebo si prípadne dohodnúť servis. Služba je zatiaľ dostupná len v češtine a využiť ju môžu majitelia Galaxy S8, Galaxy S8+ a QLED televízorov.

Stačí vám k tomu bežný počítač, tablet či telefón s pripojením na internet schopný bežného videohovoru. Musí teda mať mikrofón a kameru. Ešte pred začatím samotného hovoru si môžete na stránke samsung.live-assistant.cz vybrať jedného zo šiestich poradcov (traja muži a tri ženy). Z krátkeho popisu sa dozviete jeho špecializáciu a dokonca i to, ako trávi svoj voľný čas.

Pokiaľ nie je vami vybraný asistent dostupný, môžete si online stretnutie naplánovať na termín, ktorý vám vyhovuje. Samsung Live Assistant poradí aj s výberom nového zariadenia a v prípade záujmu môžete rovno zrealizovať nákup. K dispozícii je celé produktové portfólio v rovnakom rozsahu a za rovnakých podmienok ako v oficiálnom e-shope Samsung.

Služba je zadarmo, s prevádzkovou dobou pondelok až piatok od 8.00 do 18.00. Primárne je určená pre majiteľov Galaxy S8, S8+ a QLED televízorov. Či ju môžu využiť aj zákazníci, ktorí sa zatiaľ len rozhodujú o kúpe nového zariadenia, aktuálne zisťujeme. Pri rezervácii konkrétneho termínu patrí medzi povinné položky na vyplnenie iba názov zariadenia, nie jeho IMEI.

Doplnené 25. 7.:

Agenti sú špeciálne preškolení na modely Galaxy S8, S8+ a QLED TV. Sú schopní odpovedať na všetky bežné otázky týkajúce sa produktu a nastavenia, a predviesť ich názorne zákazníkovi v rámci interaktívnych simulácií. Služba nijak nie je limitovaná ani pre ostatných zákazníkov. Ak budú chcieť pomôcť s technickou otázkou, napr. nastavenie Wi-Fi, a bude na všetkých android telefónoch rovnaké, tak poradca pomôže. Ak to bude zložitejšia otázka alebo produkt, na ktorý poradcovia nie sú preškolení, odkáže s technickou otázkou zákazníka na štandardné kanály ako je e-mail alebo klasická infolinka.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu