Takmer 30 % zákazníkov Telekomu so stredným a vyšším paušálom má záujem o ponuku, ktorá im umožní vziať si nový telefón každý rok. Operátor teraz prichádza s novou službou, ktorá im to umožní. Neplatí sa žiadny mesačný poplatok, ale poplatok za službu Mobil každý rok zaplatíte jednorazovo na predajni pri využití služby - odkúpení starého telefónu. Služba štartuje 1. marca 2016.
Cenu sa dozviete od predajcu, alebo si ju môžete pozrieť v cenníku. Poplatok je individuálny pre každého zákazníka a vychádza z jeho Happy paušálu, telefónu, ktorý si vybral a doby zostávajúcej viazanosti.
Každý zákazník Telekomu si bude môcť vybrať nový telefón už po 12-tich mesiacoch viazanosti, ale aj neskôr, napríklad po roku a pol. K novému telefónu podpíše aj novú zmluvu o viazanosti. Samozrejme, v čím lepšom stave prinesie starý telefón, tým lepšia bude odkupná cena. Odkupovaný telefón nemusí byť z pôvodnej viazanosti, môže byť zakúpený kdekoľvek, aj z voľného predaja, len nesmie byť blokovaný na žiadnu sieť. Odkupnou cenou si znížite poplatok za službu Mobil každý rok.
Predajca na predajni ohodnotí zákazníkom prinesený telefón, skontroluje jeho funkcie, škrabance a podobne. Nie je podmienkou mať kompletné balenie, ale nabíjačka nesmie chýbať. Odkúpené telefóny operátor zrepasuje, vymaže z nich zákazníkove dáta a telefón opustí slovenský trh, nebude ho ďalej ponúkať žiadnym slovenským zákazníkom.
Rozdiel bude zákazníkovi vyrátaný ako doplatok alebo preplatok. Preplatok mu vyplatí predajca na predajni, doplatok doplatí na mieste, pri podpise novej zmluvy. Zo starej viazanosti sa k novej nevyužité mesiace nepripočítavajú. Začne platiť vždy len nová dvojročná viazanosť a je len na zákazníkovi, či o rok službu využije opäť, alebo ostane so starým mobilom a 24-mesačnou viazanosťou dva roky. Podmienkou je výber rovnakého alebo vyššieho Happy paušálu, než je aktuálne využívaný paušál.

















Diskusia k článku:
nanoSIM 26.02.2016 - 13:23
Konečne niekto prichádza s takouto výhodnou službou. Dúfam, že Telekom následne zavedie aj službu, kde sa budú dať kúpiť tie repasované telefóny za ceny blízke ich výkupným cenám.
Brano26.02.2016 - 13:31 Trvalý odkaz
nanoSIM : tolka naivita :D :D od telekomu som nevidel za posledne roky nejake pozitivne kroky k svojim zakaznikom
Wayne26.02.2016 - 13:37 Trvalý odkaz
Dufam, ze Telekom data vymaze hard resetom. Obnova nastaveni z menu neformatuje particiu s pouzivatelskymi datami, na to aby zmizli je nutne ju formatovat z recovery telefonu.
Lenka Ivančíková26.02.2016 - 14:25 Trvalý odkaz
v clanku mas napisane, ze vykupene telefony opustia slovensky trh, takze si ich tu naspat nekupis. :)
Lenka Ivančíková26.02.2016 - 14:26 Trvalý odkaz
Telekom nebude pouzivat tradicny hard reset, ale ine, ovela bezpecnejsie sposoby, ktore naozaj natrvalo vymazu data. :)