Prvé takéto Telekom Centrum bolo otvorené 2. októbra v bratislavskom Auparku. Ide o pilotnú prevádzku nového konceptu predajní Deutsche Telekomu, ktorá je najmodernejšou predajňou celej skupiny v Európe.
E-Lístok
Zákazník si už pred návštevou predajne môže cez Telekom aplikáciu overiť, koľko zákazníkov aktuálne čaká na vybavenie a zároveň si v prípade potreby vziať elektronický poradový lístok. Výrazne si tak skráti dobu čakania, keďže do poradia sa dostane už počas cesty do predajne.
Rezervácia stretnutia
Zákazník si v prípade záujmu môže po novom rezervovať stretnutie s predajcom aj na pevný čas, a to až týždeň vopred. Poslúži mu na to prehľadný rezervačný systém dostupný na webe Telekomu a tiež v mobilnej aplikácii Telekom. Na webe ho zákazníci nájdu v záložke Kontakt v spodnej časti stránky, v aplikácii po kliknutí na konkrétnu predajňu v Zozname predajní.
Nákupný košík
Zákazník sa nemusí pri výbere nových produktov a služieb rozhodnúť hneď na mieste. V predajni si len vyberie mobilný telefón alebo zariadenie pevnej siete a nechá si odporučiť služby. Predajca mu následne mailom pošle ponuku, ktorú stačí potvrdiť neskôr z pohodlia domova. Zariadenie v tomto prípade zákazníkovi doručí kuriér, prípadne ho navštívi technik.
Ďalšie novinky
Nová predajňa ponúkne záujemcom aj výrazne širší výber príslušenstva a špeciálnu zónu určenú pre prezentácie. Samozrejmosťou je bezplatná Wifi, nabíjacie stanice a čerstvá káva priamo v predajni.
V najbližších týždňoch pribudne tiež možnosť osobného vyzdvihnutia hardvéru objednaného cez internet aj priamo v predajni. Zákazník tak nebude musieť čakať v predajni a ani na to, kým príde kuriér.
Telekom novým konceptom nadväzuje na aktivity smerujúce k zvýšeniu pohodlia zákazníka a zjednodušeniu vybavenia jeho požiadaviek, akými boli napríklad redizajn portálu telekom.sk alebo služba Hlasová biometria.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: