Telekom má modernú predajňu prepojenú s online službami

Operátor predstavil nový koncept svojich predajní, ktorý okrem atraktívneho dizajnu prináša množstvo užitočných služieb. Cez aplikáciu Telekomu si napríklad overíte, koľko zákazníkov aktuálne čaká na predajni a cez internet si zoberiete poradový lístok.

Prvé takéto Telekom Centrum bolo otvorené 2. októbra v bratislavskom Auparku. Ide o pilotnú prevádzku nového konceptu predajní Deutsche Telekomu, ktorá je najmodernejšou predajňou celej skupiny v Európe.

E-Lístok

Zákazník si už pred návštevou predajne môže cez Telekom aplikáciu overiť, koľko zákazníkov aktuálne čaká na vybavenie a zároveň si v prípade potreby vziať elektronický poradový lístok. Výrazne si tak skráti dobu čakania, keďže do poradia sa dostane už počas cesty do predajne.

Rezervácia stretnutia

Zákazník si v prípade záujmu môže po novom rezervovať stretnutie s predajcom aj na pevný čas, a to až týždeň vopred. Poslúži mu na to prehľadný rezervačný systém dostupný na webe Telekomu a tiež v mobilnej aplikácii Telekom. Na webe ho zákazníci nájdu v záložke Kontakt v spodnej časti stránky, v aplikácii po kliknutí na konkrétnu predajňu v Zozname predajní.

Nákupný košík

Zákazník sa nemusí pri výbere nových produktov a služieb rozhodnúť hneď na mieste. V predajni si len vyberie mobilný telefón alebo zariadenie pevnej siete a nechá si odporučiť služby. Predajca mu následne mailom pošle ponuku, ktorú stačí potvrdiť neskôr z pohodlia domova. Zariadenie v tomto prípade zákazníkovi doručí kuriér, prípadne ho navštívi technik.

Ďalšie novinky

Nová predajňa ponúkne záujemcom aj výrazne širší výber príslušenstva a špeciálnu zónu určenú pre prezentácie. Samozrejmosťou je bezplatná Wifi, nabíjacie stanice a čerstvá káva priamo v predajni.

V najbližších týždňoch pribudne tiež možnosť osobného vyzdvihnutia hardvéru objednaného cez internet aj priamo v predajni. Zákazník tak nebude musieť čakať v predajni a ani na to, kým príde kuriér.

Telekom novým konceptom nadväzuje na aktivity smerujúce k zvýšeniu pohodlia zákazníka a zjednodušeniu vybavenia jeho požiadaviek, akými boli napríklad redizajn portálu telekom.sk alebo služba Hlasová biometria.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu